Reparația genunchiului după o bicicletă

Leziunile ligamentelor colaterale ale genunchiului – Dr. Alin Popescu

Obtinerea si mentinerea unei extensii complete Obtinerea unei flexii de 90 de grade Combaterea edemului local Evitarea formarii de trombi in membrele pelvine Activitati Kinetec: Folositi kinetecul un dispozitiv special ce va va mobiliza genunchiul cat de mult posibil in primele 2 saptamani. Indepartati-va orteza in timpul acestor exercitii.

Ar trebui, in mod normal, sa folositi dispozitivul pentru minimum 10 ore pe zi. Extensia genunchiului trebuie setata la -5 grade pentru a favoriza extensia completa a acestuia. Este foarte important sa puteti intinde genunchiul complet. Dispozitivul este prevazut sa includa o pauza de extensie de 5 secunde.

Modulul de flexie trebuie setat la de grade si trebuie crescut gradual pana la 90 de grade pe masura ce veti tolera din ce in ce mai mult flexia genunchiului. Genunchiul va fi imobilizat intr-o orteza ce nu va permite o flexie mai mare de 90 de grade. Nu pozitionati o perna sub genunchi pentru comfort, aceasta putand rezulta in redoarea genunchiului.

Aplicati gheata pentru a reduce durerea si tumefactia.

articulații mărite pe tratamentul degetelor

Folositi gheata dupa urmatorul program: 20 minute gheata, 20 minute fara pe perioada primei zile post-operatorii. Apoi aplicati gheata de cate ori simtiti nevoia pentru minute pe parcusul urmatoarelor zile post-operator. Puneti un prosop intre piele si gheata pentru a preveni degeraturile. Puteti face dus si uda inciziile portalurilor.

de ce toate articulațiile de pe picioare doare

Cu toate acestea, nu le imbibati in cada sau Jacuzii pana cand firele nu au fost inlaturate. Luati o aspirina in fiecare dimineata. Puteti purta ciorapi elastici sub genunchi pentru a preveni umflarea picioarelor. De asemenea, faceti cel putin 10 exercitii de mobilitate a gleznei pentru a preveni edemul si pentru a preveni tromboflebita. Programul de exercitii: Exercitii ale muschiului cvadriceps — pentru a mentine tonusul muscular la nivelul coapsei si pentru a intari genunchiul.

Exercitii ale muschiului cvadriceps — pentru a mentine tonusul muscular la nivelul coapsei si pentru a intari genunchiul.

Durere de genunchi

Asezati-va pe spate cu genunchiul in extensie maxima ca in figura. Contractati si mentineti contractia muschilor anteriori ai coapsei cvadricepsgenunchiul devenind aplatizat si drept.

Daca acestea sunt executate corect, rotula va glisa proximal spre muschii coapsei. Pastrati contractia pentru 5 secunde. Executati cel putin 20 de repetitii de cate 3 sau 4 ori pe zi. Sprijinul pe calcai — pentru a intinde complet genunchiul intindeti-va pe spate cu un prosop rulat sub calcai sau stati pe un scaun cu calcaiul pe un taburet, la fel ca in poza.

Tratament medicamentos pentru gonartroza Tratamentul medicamentos trebuie urmat pe o perioada lunga de timp pentru a actiona asupra bolii, dar atentie la efectele secundare. Tratamentul cu antiinflamatoare va ameliora durerea si inflamatia articulatiei.

Lasati genunchiul sa se relaxeze in extensie. Daca genunchiul nu se va intinde complet, puteti pune o greutate g pana la 2,25 kg pe coapsa, exact deasupra rotulei.

Incercati sa mentineti aceasta pozitie pentru 5 minute, de 3 ori pe zi. In timp ce mentineti aceasta pozitie de extensie, lucrati exercitiile de cvadriceps. Alunecarile de calcai — pentru a va recastiga flexia reparația genunchiului după o bicicletă In timp ce stati intinsi pe spate figuraalunecati calcaiul pentru a indoi genunchiul.

Recuperarea dupa mozaicplastie (transferul de grefa osteo-cartilaginoasa)

Pastrati flexia pentru 5 secunde si apoi reparația genunchiului după o bicicletă flexia si intindeti genunchiul. Cat timp genunchiul este intins, puteti combina exercitiile si sa le repetati pe cele de cvadriceps.

Repetati de 20 de ori, de 3 ori pe zi.

Cadru CANYON taiat! - Cum schimbi un cadru de bicicleta?

Alunecarile de calcai din sezut — pentru a va recastiga flexia genunchiului In timp ce stati asezati pe un scaun, trageti calcaiul inapoi ca si cum ati incerca sa va puneti piciorul sub scaun.

Pastrati pentru 5 secunde si reveniti la pozitia de extensie. Va puteti ajuta de piciorul opus, daca simtiti nevoia. Repetati acest exercitiu de 20 de ori, de cate 3 ori pe zi. Flexia plantara si dorsiflexia piciorului — mobilizati piciorul in sus si in jos pentru a stimula circulatia in picior.

Executati cel putin 10 astfel de miscari la fiecare ora.

durere la nivelul nervului articulației picioarelor

Faza 2 — de la 2 la 6 saptamani post-operator Scopuri: Nu suprasolicitati genunchiul, favorizand vindecare Redobanditi-va mobilitatea completa a genunchiului Incepeti intarirea musculara Program de excercitii: Bicicleta medicinala Folositi o bicicleta medicinala pentru a mobiliza genunchiul si pentru a mari flexia acestuia.

Daca nu puteti executa pedalari complete, atunci pastrati piciorul operat pe pedala si pedalati inainte si inapoi pana cand genunchiul se va indoi suficient cat sa permita un ciclu complet. Majoritatea persoanelor reusesc un ciclu complet mai intai in sens invers, urmat apoi se sensul inainte. Puteti folosi bicicleta, fara rezistenta, pentru 10 la 20 minute pe zi.

articulațiile cotului se doare după tragere în sus

Reglati inaltimea seii bicicletei astfel incat atunci cand stati pe bicicleta, genunchiul sa fie in extensie completa atunci cand pedala este in pozitia cea mai de jos. Pedalarea se va face cu ajutorul antepiciorului varfului picioruluisi nu a calcaiului.

Remedii pentru a ameliora durerea la genunchi

Exercitii ale muschiului cvadriceps — pentru a mentine tonusul muscular la nivelul coapsei si pentru a intari reparația genunchiului după o bicicletă Asezati-va pe spate cu genunchiul in extensie maxima ca in figura. Executati cel putin 20 de repetitii de cate 3 sau 4 ori pe zi pana cand puteti intinde genunchiul la acelasi nivel cu partea neoperata. Sprijinul pe calcai — pentru a intinde complet genunchiul Intindeti-va pe spate cu un prosop rulat sub calcai sau stati pe un scaun cu calcaiul pe reparația genunchiului după o bicicletă taburet, la fel ca in poza.

Continuati aceste exercitii pana cand puteti indoi genunchiul asemeni partii fara leziune de LIA unnoperated side. De asemenea, pe masura ce va recastigati flexia, va puteti folosi de un prosop pentru a progresa cu flexia genunchiului. Ridicari ale membrului in extensie Contractati muschiul cvadriceps astfel incat genunchiul sa fie plat, drept si extins complet. Incercati sa ridicati intregul membru operat de-asupra planului patului sau podelei. Daca sunteti capabili sa pastrati genunchiul drept pana la aproximativ 45 de grade, faceti o pauza de o secunda si apoi coborati usor piciorul inapoi pe pat.

Relaxati-va si repetati. Daca genunchiul se indoaie in timp ce incercati sa ridicati membrul, nu continuati cu aceste exercitii. Incercati din nou la artroza articulației șoldului de cvadriceps pana cand veti reusi sa ridicati membrul fara a indoi genunchiul.

Ridicari scurte Cu genunchiul indoit pe un prosop rulat sau o patura, ridicati piciorul astfel incat genunchiul se extinde complet. Pastrati genunchiul blocat in extensie pentru 5 secunde, apoi coborati cu blandete. Repetati de 20 de ori.

Datorita durerilor extreme, mobilizarea sau spijinul pe picior sunt imposibile. Entorsa genunchiului este o afectiune care produce doar supraintinderea ligamentelor sau ruptura lor fara ca oasele de care acestea sunt legate sa paraseasca articulatia. Mobilizarea genunchiului este posibila, durerea fiind mai suportabila in caz de entorsa. Diagnostic Identificarea luxatiei de genunchi si a posibilelor leziuni asociate este cel mai important aspect.

Ondulari hamstring din picioare Pozitionati-va cu fata la perete, folosindu-va de acesta pentru echilibru si suport. In timp ce stati in membrul fara leziune LIA, indoiti genunchiul si ridicati genunchiul spre fund.

Pastrati aceasta pozitie flexata pentru o secunda. Coborati usor membrul inapoi pe podea. Pastrati soldurile aliniate ca in ilustratie. Ridicari pe varfuri Stati cu fata la o masa, avand mainile pe aceasta pentru echilibru si suport.

Genunchii vor fi in extensie maxima.

Gonartroza – ce este, cum se manifesta si cum o tratam | CENTROKINETIC

Contractati cvadricepsul si mentineti genunchiul in extensie maxima. Ridicati-va pe varfuri, mentinand in acelasi timp genunchii in extensie maxima.

Sus In general, la ruptura de menisc apare durere, in special cand piciorul este indreptat la extensia piciorului.

Mentineti aceasta pozitie pentru o secunda, apoi reveniti la pozitia de start. Abductia soldului Intindeti-va pe partea sanatoasa. Ridicati membrul operat pana la 45 de grade, ca in figura alaturata. Mentineti aceasta pozitie pentru o secunda, apoi reveniti usor.

deteriorarea spatelui la nivelul umerilor

Faza 3: de la 6 la 12 saptamani post-operator Scopuri: Redobandirea completa a fortei musculare Intoarcerea progresiva la activitatile uzuale Exercitii: Streching hamstring Executati aceste exercitii in pozitia din figura alaturata. Indoiti inainte la nivelul soldului, pastrand genunchiul in extensie completa, pana cand simtiti o intindere usoara la nivelul portiunii posterioare a coapsei si a genunchiului.

Mentineti pozitia de streching pentru secunde si repetati de ori. Stretching cvadriceps Acest exercitiu se realizeaza ca in pozitia alaturata. Executati o miscare de apropiere a calcaiului de fund.

Cum putem îngriji acasă o entorsă deformarea artrozei articulațiilor piciorului drept

Atunci cand simtiti o intindere la nivelul portiunii anterioare a coapsei si a genunchiului, mentineti pozitia pentru secunde, timp de repetari. Stretching ale gambei In pozitia ilustrata, mentineti calcaiul drept pe podea, genunchiul fiind in extensie mxima.

Aplecati-va inainte la nivelul coapselor, mainile sustinand greutatea dumneavoastra. Atunci cand simtiti o intindere usoara la nivelul portiunii posterioare a gambei si a genunchiului, mentineti aceasta pozitie pentru secunde, timp de repetari.

Proteză genunchiului - Shoulder & Knee Surgery

Ghemuiri pe scaun In aceste exercitii, coborati-va fundul spre scaun pana cand v-ati asezat pe acesta. Nu stati pe scaun, in schimb, ridicati-va imediat si reveniti usor la pozitie de start. Amintiti-va sa pastrati capul deasupra picioarelor si sa va indoiti bazinul in timp ce coborati. Dupa prima saptamana, puteti tine gantere in timp ce executati aceste exercitii. Incepeti cu 1,5 — 2,5 kg in fiecre mana. Puteti adauga kg pe saptamana pana cand ajungeti la 10 kg.

Executati 3 seturi a cate repetari. Alunecari pe perete Stati drepti cu spatele si fundul atingand peretele. Plasati picioarele la 30 cm distanta unul de celalalt si la 6 cm distanta de perete.

Ațiputeafiinteresat